Cum alegem organizatorul de evenimente potrivit ?

Daca vrei sa organizezi o petrecere, un concert sau orice alt eveniment monden sau corporate, si ai nevoie de ajutorul unui profesionist, atunci cea mai buna solutie este contractarea unui organizator de evenimente cu experienta. Cum alegem organizatorul de evenimente potrivit pentru evenimentul nostru?

Inainte sa raspundem la aceasta intrebare, trebuie sa cunoastem, mai intai, atributiile unui organizator de evenimente:

  • Se intalneste cu clientii, pentru a intelege scopul evenimentului.
  • Planifica toate etapele evenimentului, inclusiv durata, locatia, programul si costurile.
  • Solicita oferte de la prestatori de servicii (restaurante, florarii sau fotografi).
  • Comunica si lucreaza cu clientul, pentru a alege impreuna o locatie potrivita pentru evenimentul propriu-zis.
  • Verifica toate aspectele, pentru a se asigura ca acestea indeplinesc cerintele clientului.
  • Coordoneaza serviciile de transport, cazare (daca e cazul), catering, etc.
  • Comunica eficient cu personalul, pentru o coordonare cat mai eficienta.
  • Monitorizeaza activitatea din timpul evenimentului, pentru a se asigura ca totul decurge conform planului, iar toti participantii, inclusiv clientul, sunt multumiti.

Atunci cand vrei sa alegi o firma specializata in organizarea evenimentelor, trebuie sa ai in vedere 4 aspecte principale: serviciile oferite, reputatia, creativitatea si pretul. Cu acest mic ghid speram ca te vom ajuta sa faci alegerea potrivita pentru evenimentul tau.

Serviciile oferite

O firma de evenimente care se respecata, va lucra aproape de tine, iti va asculta nevoile si te va ajuta sa iti creezi o viziune a evenimentului. Acesti specialisti trebuie sa fie comunicativi, deschisi la minte, carismatici si profesionisti. Fie ca evenimentul tau este mic sau de anvergura, organizatorul de evenimente trebuie sa iti ofere servicii de catering, servicii de ambienta si decor, servicii de iluminat si sunet, servicii de transport, servicii de marketing, servicii VIP, totul pentru ca evenimentul tau sa se desfasoare perfect, fara probleme.

Reputatia

Pentru a-ti face o idee despre firma pe care doresti sa o contractezi, trebuie sa verifici, mai intai, portofoliul si experienta ei. Pentru a face asta, viziteaza site-ul oficial al firmei, cauta informatii despre clientii vechi, si aduna cateva feedback-uri. Este cea mai simpla si corecta metoda de a verifica reputatia unei firme.

Creativitatea

Pentru ca evenimentul tau sa fie special, firma trebuie sa aiba personal creativ, cu o imaginatie bogata, pentru a transforma in realitate viziunile si dorintele tale. Examineaza pozele de la alte evenimente organizate de firma, iti poti face o idee de gradul de creativitate al celor implicati. O firma cu angajati creativi va obtine intotdeauna rezultate uimitoare.

PretulĀ 

In general, pretul unui eveniment depinde foarte mult de marimea evenimentului si de numarul de invitati. Cea mai simpla si buna abordare este sa comunici, de la inceput, firmei organizatoare, bugetul stabilit pentru acest eveniment, afland, astfel, ce servicii iti pot furniza, in limitele bugetului.

Daca esti in cautarea unei firme de organizare de evenimente in Bucuresti, noi iti recomandam SUCCES EVENTS MEDIA.