(P) Locatii evenimente corporate in Bucuresti

Vrei sa organizezi un eveniment important pentru compania ta? Cauti o locatie in Bucuresti pentru conferinte, workshop-uri, lansari de produse, petreceri tematice, strangeri de fonduri sau cocktail-uri?

Fiecare companie trece de-a lungul existentei sale prin cateva etape esentiale: deschidere de sediu, organizare departamente angajati, proiecte de succes, premii, gale, congrese de specialitate, parteneriate, deschidere noi filiale… Nici unul din aceste evenimente nu ar trebui sa treaca fara sa fie sarbatorit printr-o petrecere la care fiecare persoana din companie sa se simta excelent.

Evenimentele corporate se impart in doua categorii:

  • Evenimente cu importanta simbolica pentru companie: petreceri aniversare, petreceri deschidere de sediu sau de final de an, cocktailuri.
  • Evenimente destinate unor obiective de natura profesionala sau umanitara: gale pentru strangere de fonduri, congrese, simpozioane.

Pentru orice tip de eveniment corporate din viata companiei tale, American Ballroom Bucuresti va pune la dispozitie spatii ideale cu o capacitate de la 50 pana la 400 de persoane (locuri la mese) si de la 180 pana la 700 de persoane (locuri in picioare).

Complexul American Ballroom Bucuresti – Pipera este compus din 3 sali pentru evenimente corporate & private, cu bucatarie proprie. Fiecare dintre saloanele de evenimente din Pipera este prevazut cu parcare privata, ceea ce reprezinta un mare avantaj. Structura salilor este de tip open space, fara stalpi interiori de sustinere, asa ca poti aranja invitatii exact cum vrei tu.

Indiferent daca iti doresti un eveniment organizat intr-un cadru mai sobru sau intr-un spatiu elegant si distins, ori in unul modern si glamour, American Ballroom iti pune la dispozitie salonul ideal pentru evenimente corporate. Pe langa inchirierea salii, poti beneficia de meniuri variate si preparate proaspete, muzica potrivita, personal profesionist si amabil, fotograf/videograf, decoratiuni si aranjamente incluse in pret.

Avand o vasta experienta organizatorica, American Ballroom se poate ocupa de toate detaliile legate de evenimentul companiei tale. Tu le spui cum iti imaginezi evenimentul – ei spun „Da” provocarilor!

Echipa American Ballroom Bucuresti se ghideaza dupa valori precum: corectitudine, responsabilitate, competenta, standarde inalte, pasiune, deschidere spre nou, consecventa.

Salon de evenimente „Royal”  – American Ballroom Pipera

Vrei sa organizezi un eveniment corporate de neuitat? Cauti o sala care poate primi un numar mare de invitati? Atunci salonul Royal Pipera din cadrul American Ballroom Pipera, este cea mai buna alegere. Cu o suprafata totala de 550 mp, salonul Royal poate sustine o petrecere cu pana la 400 de invitati si este special conceput pentru organizarea evenimentelor de clasa, oferind o experienta de neuitat. Salonul este open space, astfel decorarea si aranjarea pot fi personalizate pana la cel mai mic detaliu.

Corpurile de iluminat din sticla si cristale pun in evidenta designul elegant in alb, negru si auriu, cu elemente geometrice spectaculoase.

Salon de evenimente „Glamour” – American Ballroom Pipera

Salonul „Glamour” ofera o ambianta calda, rafinata si eleganta. Avand o suprafata totala de 260 mp si o capacitate de la 100 la 160 locuri la mese, salonul poate constitui locatia ideala pentru o petrecere corporate. Salonul este decorat in stil clasic, predominante fiind culorile alb, albastru si auriu. Decoratiunile rafinate si oglinzile de pe peretii laterali creeaza o atmosfera luxoasa, dar intima.