(P) 5 Practici Importante Pentru Actualizarea Unui WebSite

In zilele noastre foarte multi oameni detin site-uri web create in programele traditionale cat si in Platforme mai simple care nu necesita cunostinte de programare sau Web Desing de tipul WebSite Builder. 

Indiferent de programul sau platforma aleasa un website trebuie actualizat constant deoarece utilizatorii nu mai acorda atentie website-urilor abandonate, de care nimeni nu se mai ocupa iar algoritmi Google de asemenea imping astfel de site-uri pe pozitii inferioare pentru a nu mai aparea in rezultatele cautarilor.

Actualizarea haotica nu este suficienta pentru a face un website mai atractiv, de aceea informatiile prezentate pe acesta trebuie ordonate corespunzator.

In acest articol vom trece prin cele mai importante practici care trebuie luate in considerare cand actualizam un website.

Rezumat

  1. Verificati daca totul functioneaza corespunzator
  2. Analizati actiunile concurentilor
  3. Luati in considerare parerile Utilizatorilor
  4. Pariati pe o varietate de continut
  5. Testati, testati si testati din nou

   Verificati daca totul functioneaza corespunzator

Inainte de a face modificari verificati performanta website-ului.

Incercati sa acordati atentie sporita aspectelor principare ale functionalitatii care afecteaza capacitatea de utilizare a site-ului si pozitia acestuia in clasamentele SEO.

Cuvintele cheie trebuie sa transmita cat mai exact ce doriti ca utilizatorii sa gaseasca pe site-ul dumneavoastra. Verificati saturatia frazelor cheie din texte! Examinati cu atentie Meta-Titlurile si Meta-Descrierile!

Verificati daca aveti link-uri nefunctionale sau care redirectioneaza catre pagini inexistente (eliminati sau inlocuiti astfel de erori )

Optimizarea website-ului pentru dispozitivele mobile. Verificati da site-ul dvs. se afiseaza corespunzator pe ecranele smartphon-urilor si a tabletelor.

Securitate – Asigurati-va ca certificatul SSL functioneaza in parametri normali si nu uitati sa il reinoiti in cazul in care expira.

VIteza de incarcare trebuie adusa la un timp cat mai mic 1-3 secunde.

   Analizati actiunile concurentilor

Examinati cu atentie site-urile web ale altor entitati care opereaza in industria dvs. Verificati ce continut si cuvinte cheie gasiti acolo. Priviti limba in care concurenta comunica cu grupul tinta. O astfel de analiza va va ajuta in alegerea subiectelor pe care ar trebui sa le ridicati.

   Luati in considerare parerile utilizatorilor

Examinati cu atentie site-urile web create de concurentii dvs. directi. Verificati ce continut si ce cuvinte cheie folosesc. Analizati limbajul pe care acestia il folosesc pentru a targheta publicul lor tinta. O astfel de analiza va va ajuta sa alegeti subiecte potrivite.

   Pariati pe o varietate de continut

Textele pe teme lungi si cuprinzatoare sunt apreciate de utilizatori cat si de algoritmi Google. Totusi trebuie sa luati in considerare ca  articolele mai lungi sunt mai greu de digerat. Este indicat sa diversificati contiunutul si sa adaugati videoclipuri, poze sau infografice.

   Testati, testati si testati din nou

De fiecare data cand implementati o solutie noua ar fi bine sa o verificati prin efectuarea unor teste A / B. Datorita acestora nu veti cauta pe intuneric cele mai optime optiuni si veti putea face modificari care intradevar va vor imbunatati website-ul.

Urmand sfaturile prezentate in acest articol cu siguranta veti reusi sa va optimizati pagina web intr-un mod optim si veti face ca utilizatorii sa revina pe aceasta iar algoritmi Google va vor indexa website-ul corespunzator si il vor aduce pe pozitii mai bune in lista de rezultate.