(P) American Ballroom – locul de intalnire perfect pentru evenimente de familie si evenimente corporate

De peste 10 ani, a opta pentru serviciile American Ballroom Bucuresti, inseamna a opta pentru o experienta unica, un design de lux si un rezultat memorabil. Clientii American Ballroom sunt insotiti, de-a lungul planificarii si organizarii evenimentului lor, de o echipa talentata si atenta la fiecare dorinta. Echipa American Ballroom elaboreaza fiecare detaliu legat de sala, de aranjamente, de sonorizare si muzica, de meniuri, astfel incat nimic sa nu fie lasat la voia intamplarii. 

American Ballroom este locul perfect de intalnire, atat pentru evenimentele de familie (nunti, botezuri, majorate, aniversari), cat si pentru evenimentele corporate (petreceri de Craciun, lansari de produse si servicii, seminarii, conferinte de presa).  

American Ballroom va ofera un loc de intalnire accesibil pentru a sarbatori evenimentele importante din viata voastra. American Ballroom dispune de 3 locatii in Bucuresti: in Militari, Pantelimon si Pipera. Cele trei locatii insumeaza un total de  11 sali open-space.

Structura open-space a saloanelor si amenajarile interioare unice de la o sala la alta, permit proiectarea unor variate scenografii si tipuri de evenimente.

Echipamentul tehnic si modern face fata tuturor solicitarilor dvs. in materie de proiectare imagini, transmisii live si sonorizare.

Toate locatiile American Ballroom sunt dotate cu bucatarie moderna, echipata complet, avand posibilitatea de a va oferi preparate proaspete, la rang de arta culinara.  De asemenea, toate cele trei locatii American Ballroom din Bucuresti dispun de o parcare privata, pazita.

American Ballroom Pipera – Petreceri corporate de Craciun

Pentru ca sectoarele 1 si 2 din Bucuresti sunt locul unde multe companii si multinationale isi au birourile, locatia American Ballroom Pipera este ideala pentru petrecerea de Craciun a companiei.

Craciunul este un moment de bucurie, de voie buna si de intelegere. Aceasta perioada a anului favorizeaza crearea de legaturi mai profunde intre angajati, dar si intre angajati si conducere. Oportunitatea perfecta pentru a genera o atmosfera mai buna in birouri!

Angajatii tai au muncit din greu tot anul. Craciunul, fiind pe final de an, este o ocazie perfecta pentru a le arata aprecierea. Organizeaza o petrecere care sa le permita sa respire putin si sa se bucure de moment! Profita de aceasta ocazie pentru a sarbatori succesul acestui an, apreciind angajatii, fara de care nu ai putea sa iti desfasori activitatile si sa iti realizezi obiectivele.

Implica-i si pe ei in organizarea petrecerii de Craciun, pentru ca aceasta zi / seara sa fie de neuitat. Realizeaza un sondaj pentru a afla ce tip de muzica vor sa asculte, ce fel de momente artistice le-ar placea (de ex., un numar de magie sau de stand-up comedy), ce fel de mancare prefera.

Petrecerea de Craciun a companiei este momentul perfect pentru a-ti recompensa angajatii pentru munca depusa. Desi recompensele financiare, daca sunt substantiale, vor fi apreciate si ii vor motiva pe angajati, recompensele intrinseci (aprecieri publice, laude, beneficii extra) motiveaza mult mai mult si pe termen mai lung angajatii. Oameni diferiti sunt motivati de lucruri diferite. Afla ce ii motiveaza pe angajatii tai si profita de petrecerea de Craciun a companiei pentru a construi o relatie bazata pe incredere si respect reciproc.

Pentru a programa o vizionare a saloanelor Royal si Glamour din cadrul locatiei American Ballroom Pipera sau pentru a cere o oferta detaliata pentru organizarea unei petreceri corporate,  contacteaza-i via Telefon (0758 839 395)  sau  Email (pipera@americanballroom.ro), de Luni pana Duminica, in intervalul orar: 12:00-20:00.

Adresa locatiei: Soseaua Pipera 48-50, Bucuresti, sector 1.

American Ballroom Militari – Evenimente de Familie Restranse

Evenimentele speciale din viata ta merita sarbatorite intr-o locatie pe masura!

In locatia American Ballroom din Militari exista 3 sali pentru evenimente restranse de familie. Structura saloanelor este de tip open space, fara stalpi interiori de sustinere, pentru a putea aranja invitatii exact cum vrei tu, astfel incat acestia sa beneficieze de cea mai buna vizibilitate.

Daca vrei sa organizezi un eveniment de familie restrans – nunta, botez, aniversare sau majorat – cu pana la 100 de invitati, iti recomandam Salonul Style.

Pentru un eveniment de dimensiuni medii, cu un numar de 150 de invitati, salonul Luxury este locul potrivit.  

Saloanele American Ballroom Militari imbina armonios stilul, rafinamentul si romantismul, fiind potrivite petrecerilor in familie.

American Ballroom include in pretul meniului o serie de servicii:  aranjamente de sala – fete de masa, servete – toate din brocart;  aranjamente florale pe fiecare masa invitati si masa de prezidiu, suporturi de aranjamente florale la alegere;   numere de masa, meniuri pe fiecare masa;  casuta de dar, opis.

In anumite conditii, in pretul meniului pot fi incluse si servicii extra, precum: candy bar, wedding planner.

Tarifele American Ballroom Bucuresti includ toate taxele. Nu exista taxa de sala, taxa de dop, taxa de servire.

 Pentru a programa o vizionare a saloanelor din cadrul locatiei American Ballroom Militari sau pentru a cere o oferta detaliata,  contacteaza-i via Telefon (0756 066 713)  sau  Email (militari@americanballroom.ro), de Luni pana Duminica, in intervalul orar: 12:00-20:00.

Adresa locatiei: Strada Preciziei nr. 3, Bucuresti, sector 6.