Statistici GLAMI.ro: Vanzarile online de rochii, fuste, bluze si genti au scazut cu pana la 70% in noiembrie-decembrie 2020, comparativ cu 2019

Comparativ cu 2019, cautarile vizitatorilor pe GLAMI in ultimele 40 de zile arata cresteri clare in cautarile de articole si imbracaminte legate de pandemia Covid-19 si distantarea sociala, care au dus la mai mult timp petrecut in interior.

Cele mai cautate articole de imbracaminte de pe Glami.ro, cu cresteri majore in comparatie cu anul precedent, au fost cizmele Chelsea (+ 1.400%), produsele inspirate din seria “Naruto” de pe Netflix (+ 1.134%), sutienele sport (+ 634%), mastile de fata (+ 630%), pantalonii din catifea (+ 597%), pantofii sport precum Nike Air Barrage (+ 530%), cojocelele de casa (+ 563%), papucii de casa (+ 311%) si halatele de baie (+ 156%). Cand vine vorba despre produse de uz casnic, cele mai notabile cresteri in cautari au fost pentru paturi (+ 975%) si lenjerie de pat (+ 420%).

Vanzarile din noiembrie 2020 au inregistrat o trecere istorica la tinute de casa si imbracaminte pentru calatorii scurte

Ca un semnal suplimentar al modului in care vanzarile online de produse au fost influentate intr-una dintre cele mai mari luni din e-commerce-ul romanesc de coronavirus, categoriile de produse cu cresteri traditionale de la an la an in aceasta perioada, cum ar fi rochiile, bluzele si fustele si gentile de mana au scazut in 2020, facand loc unor alegeri interesante.

Cumparatorii s-au concentrat anul acesta pe articole de imbracaminte de interior, cum ar fi flip flops si papuci (+ 364% crestere a vanzarilor in noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019) si halate de baie (+ 142% crestere a vanzarilor in noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019).

Restul articolelor cele mai vandute in noiembrie 2020 arata o preocupare pentru imbracaminte pentru exterior adaptata sezonului si pentru calatorii scurte – cum ar fi manusi (+ 214% crestere anuala), saluri si esarfe (+78% crestere de la an la an), cizme (+ 72% crestere 2020 vs. 2019), jachete si paltoane (+ 40% crestere anuala).

Cele mai dramatice scaderi s-au inregistrat pe categorii de produse vedeta in mod obisnuit in aceasta perioada a anului, cum ar fi fuste (-70% scadere 2020 vs. 2019), rochii (-67%), bluze si fuste (-43%) si genti (-32%).

Top 3 cele mai cumparate articole de moda pe Glami.ro

Confort, comoditate si investitiile utile in garderoba – acestia au fost factorii motivanti pentru cumparatorii care au apelat la www.glami.ro in intervalul noiembrie-decembrie 2020.

Top 3 cele mai vandute piese de pe  Glami.ro este condus de jachete pufoase supradimensionate, urmat de halate de baie pufoase si ghiozdane negre.