Aproape fiecare industrie, in toata tara, sufera de o criza la nivelul conducerii, iar managerii nu fac prea multe pentru a imbunatati situatia. Oamenii sunt, foarte rar, numiti in functii de conducere pe baza talentului si abilitatilor lor. Ei ajung la nivelul acela, datorita politicilor interne. Acest lucru poate fi un dezastru pentru angajati si pentru organizarea companiei. Din acest motiv, va vom prezenta mai jos care sunt cele 4 calitati de lider pe care angajatorii le cauta cel mai des la candidatii pe care ii intervieveaza.
4 calitati de lider pe care angajatorii le cauta:
- Integritatea. Esti cinstit? Iti pastrezi cuvantul dat? Pot avea incredere angajatorii sa nu exploateze pozitia si resursele companiei pentru propriile tale scopuri? Daca firma ta face angajari din interior, dosarul tau la locul de munca poate demonstra nivelul de integritate. Atunci cand se fac angajari din afara firmei, fostii angajatori si referintele anterioare ar trebui sa poata garanta pentru nivelul de integritate si caracterul tau.
- Buna judecata. In timp ce toata lumea spera ca fiecare decizie de afaceri pe care o faci este cea corecta, lucrurile uneori nu functioneaza asa cum ai planificat. Buna judecata inseamna abilitatea de a repara efectul deciziilor gresite, precum si evaluarea deciziile tale pentru a vedea daca au fost sau nu corecte.
- Competenta. Angajatii vor sa se simta asigurati si increzatori ca liderul lor cunoaste afacerea si rostul ei foarte bine. Ca un potential lider, este crucial sa arati ca ai cunostintele si experienta necesara pentru a gestiona sarcinile pozitiei tale.
- Viziunea. Fiecare lider are o viziune proprie asupra societatii si a companiei. Poti sa comunici si sa iti argumentezi aceasta viziune si sa iti impulsionezi echipa ?