EY este cel mai atractiv angajator din lume in domeniul serviciilor profesionale, conform clasamentului World’s Most Attractive Employer, realizat anual de Universum.
De asemenea, pentru al doilea an consecutiv, EY se claseaza pe locul al doilea in clasamentul general, imediat dupa Google.
World’s Most Attractive Employer este un studiu global anual realizat in randul studentilor cu specializari de business de la universitati de top din cele mai importante 12 economii ale lumii dupa PIB.
„Este foarte evident faptul ca EY intelege, cu adevarat, ce-si doresc oamenii talentati care vor sa-si construiasca o cariera de succes. Cu o comunicare coerenta si activa la nivel global, prin mesaje care isi gasesc rezonanta in grupurile de talente vizate, nu sunt surprins sa vad ca EY se situeaza pe primul loc ca angajator in industria de servicii profesionale si pe locul al doilea in clasamentul general World’s Most Attractive Employer 2014, in preferintele studentilor cu specializari de business”, a declarat Petter Nylander, CEO al Universum.
“Scopul nostru, al EY, este de a construi un mediu de lucru mai bun pentru cei 190.000 de angajati. Ne-am angajat sa investim in oameni extraordinari si sa formam lideri care pot construi cele mai performante echipe peste tot in lume.Vom continua sa construim un brand puternic prin oamenii nostri si este o onoare, din nou, sa ne aflam pe o pozitie atat de inalta in acest clasament”, Mark Weinberger, Presedinte si CEO, EY.
„Vom continua sa se concentram permanent pe atragerea si formarea de viitori lideri si de a deveni, astfel, cel mai atractiv angajator din lume”, Nancy Altobello,Global Vice Chair – Talent, EY.
“Desi reusita EY Global de a fi pentru al doilea an consecutiv cea mai dorita companie dupa Google si prima ca firma preferata de servicii profesionale nu include inca Romania, rezultatele vin cu siguranta din ceea ce eu vad, in fiecare zi, in compania noastra. Pasiunea pentru munca in domeniul auditului si consultantei si viziunea atat de convingatoare de a construi o lume care sa functioneze mai bine sunt atat de puternice incat nu ai cum sa ramai indiferent atat ca angajat cat si ca potential angajat al EY. Interactiunile noastre cu studentii au avut, de regula, efectul pe care il vedem in rezultatele studiului, acela de a-i inspira sa aleaga EY”, spune Andreea Mihnea, Director HR, EY Romania.
Despre Universum
Universum este o companie internationala specializata in zona de branding de angajator. Fondata in 1988, obiectivul sau este de a imbunatati procesul de comunicare dintre studenti si angajatorii care doresc sa-i recruteze. Astazi, misiunea Universum este sa-i ajute pe angajatori sa recruteze mai eficient si sa-si pastreze angajatii, precum si sa-si imbunatateasca brandul de angajator. Universum colaboreaza cu peste 1.200 de clienti, dintre care multi fac parte din topul global Fortune 500, si coopereaza cu 1.500 de universitati din intreaga lume pentru a derula cercetari despre preferintele studentilor in materie de cariera si angajatori. Studiul Universum are loc anual, pe o baza de 400.000 studenti si profesionisti din intreaga lume. Mai multe informatii la www.universumglobal.com.
Despre EY Romania
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 175.000 de angajati in 728 de birouri din 150 de tari si venituri de aproximativ 25,8 miliarde de USD in anul fiscal incheiat la 30 iunie 2013. Reteaua noastra este cea mai integrata la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajuta sa le oferim clientilor servicii prin care sa beneficieze de oportunitatile din intreaga lume. In Romania, EY este unul dintre liderii de pe piata serviciilor profesionale inca de la infiintare, in anul 1992. Cei peste 500 angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si locale. Avem birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Chisinau. De la 1 iulie 2013, Ernst & Young a devenit EY, logo-ul s-a schimbat pentru a raspunde acestei modificari, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.