Grupul Carrefour si WWF Romania anunta debutul unui parteneriat strategic pe trei ani, ce are ca scop protejarea a 21.000 ha de paduri, precum si promovarea consumului responsabil si a unui stil de viata sustenabil in randul clientilor, a angajatilor si a furnizorilor Carrefour. Alaturi de WWF Romania, Carrefour isi reafirma grija pentru mediul inconjurator si angajamentul pentru o dezvoltare durabila, deruland actiuni comune menite sa contribuie la protejarea padurilor din Romania si la cresterea gradului de constientizare a consumatorilor in privinta impactului pe care alegerile lor il au asupra naturii, pe termen lung.
Parteneriatul, care se va derula pana la finalul lui 2019, are si o componenta de educatie, cu actiuni de constientizarea in randul consumatorilor, dar si a angajatilor si furnizorilor Carrefour. WWF Romania va pune la dispozitie expertiza sa, astfel incat experienta sa fie una cat mai placuta.
Pe durata celor trei ani de parteneriat vor fi evaluate in total 21 000 hectare de padure, cu scopul identificarii padurilor virgine si apoi obtinerea statutului de protectie.