Google AdWords reprezinta una dintre modalitatile de promovare care pot aduce venituri semnificative daca sunt folosite eficient. In acest sens, puteti beneficia de mai multe unelte care va pot usura si rentabiliza munca.
Google Adwords este un program de publicitate oferit de Google.
Puteti alege unul dintre urmatoarele tipuri de campanii :
- „Numai Reteaua de cautare”
- „Numai Reteaua de display”
- „Reteaua de cautare cu extindere in Reteaua de display” (o combinatie a celor doua retele)
Avantaje Campanii Adwords:
– potentialii clienti descopera mult mai rapid produsele/serviciile pe care le oferiti ;
– atrageti utilizatorii potriviti, la momentul potrivit ;
– platiti numai pentru rezultate. Daca nu primiti nicio vizita, nu aveti nimic de plata
– incepeti cu orice buget;
– control al retelelor si site-urilor pe care se afiseaza anunturile/bannerele;
– reprezinta o solutie ideala pentru targetarea de nisa cu precizie;
– targetare pe subiect – se poate alege ca reclamele site-ului tau sa fie afisate in functie de subiectele site-urilor ce sunt vizitate de audienta target;
– targetare demografica – puteti alege cui vor fi afisate reclamele dvs. in functie de sex si varsta;
– targetare geografica – puteti alege tara, orasul sau zona geografica unde se afla clientii dvs.
Remarketing – iti cunosti clientii, atunci stii ce este relevant pentru ei
Retargetarea comportamentala sau remarketing reprezinta o forma de advertising online in care mesajul este livrat consumatorilor in functie de actiunile anterioare realizate de catre acestia.
Remarketingul este un instrument de marketing online ce presupune plasarea de cookies in browserul vizitatorului unui site, pentru ca atunci cand acesta viziteaza alte site-uri, bloguri, forumuri ale unor publisheri, sa fie intampinat cu bannere personalizate ce ii reamintesc de site-ul respectiv. Pentru a derula o campanie de remarketing trebuie inserat un cod in interiorul paginilor de pe site.
Cauti un specialist Adwords? Lasa un comentariu si noi iti vom trimite cateva recomandari!