De cand lucreaza de acasa, romanii au cumparat mai multe decoratiuni pentru casa si gradina

De cand lucreaza de acasa, romanii au cumparat mai multe decoratiuni pentru casa si gradina

Octombrie 2020


www.biano.ro, marketplace home & deco ce reuneste ofertele celor mai importante magazine online de pe acest segment din tara noastra, a realizat o analiza a vanzarilor online din categoria Decoratiuni. Cea mai notabila crestere in intervalul martie-octombrie 2020 au avut-o decoratiunile pentru camerele de lucru, precum tablouri – reproduceri de autor, oglinzile de podea si ceasurile de perete. Surprizele acestei analize? Romanii au cumparat decoratiuni de sezon si pentru sarbatorile de iarna – precum brazi de Craciun artificiali ori ghirlande luminoase – inca din luna iunie.

Odata cu intensificarea work-from-home, romanii s-au concentrat mai mult pe cumparaturile online de pe segmentul home & deco, in special pe achizitiile de decoratiuni.

Traficul in aceasta sectiune de pe www.biano.ro a crescut cu 10.000 de utilizatori de la luna la luna, in intervalul martie-octombrie 2020, interesul vizitatorilor fiind concentrat pe subcategorii de produse specifice pentru decorarea casei si a gradinii – top 3 fiind ocupat de tablouri (in special reproducerile de autor), oglinzile de podea si ceasurile de perete.

O surpriza au reprezentat-o categoriile de decoratiuni sezoniere care aveau in mod traditional o ascensiune din toamna sau in magazinele fizice – respectiv brazii artificiali de Craciun si ghirlandele luminoase, care au inceput sa fie cumparate inca din luna iunie. In plus, ca o premiera pentru achizitiile home & deco online, o parte semnificativa a vizitatorilor www.biano.ro s-a orientat si catre decoratiuni din materiale sustenabile.

Anul 2020 a redefinit experienta de cumparare, tot mai multi utilizatori cumpara online inclusiv decoratiuni sau cadouri de Craciun pe care inainte le-ar fi cumparat dintr-un  magazin fizic. Retailerii care nu s-au gandit pana acum sa vina in online ori au considerat aceasta verticala de business doar o alternativa ulterioara ar trebui sa investeasca masiv in digital. Cifrele din acest an demonstreaza ca achizitiile online le permit oamenilor sa faca cumparaturile intr-un mod sigur, simplu si rapid – inclusiv pe segmentul home & deco”, afirma Irina Jereghea, Business Development Manager in cadrul echipei BIANO Romania.

Echipa BIANO isi propune sa simplifice procesul de selectare a produselor de mobila pentru utilizatori si sa redea o viziune realista – inspiratie cu adevarat folositoare si practica – pentru potentialul produselor prezentate. Instrumentele prin care se realizeaza aceste actiuni sunt blogul intern si contul de Instagram @biano.ro, unde utilizatorii gasesc poze reale, din case reale si de la clienti reali BIANO.
Odata decisi asupra unui produs, utilizatorii pot cauta acest produs pe BIANO.ro prin intermediul fotografiilor, un instrument de inteligenta artificiala dezvoltat 100% intern de echipele BIANO – sau pot sa apeleze la filtrarea AI inteligenta on-site, chiar si shopping prin intermediul platformelor sociale.

Veniturile din vanzarile home & deco online, de 3 ori mai mari in 2020

Lansat pentru prima oara in Cehia, in 2015, BIANO s-a extins in sase alte tari pe parcursul a cinci ani, respectiv Romania (unde este prezent din 2018), Slovacia, Olanda, Brazilia, Ungaria si Portugalia. In 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali si internationali de peste 50 de milioane de euro, avand peste 4 milioane de produse home & deco listate pe toate platformele. In 2020, compania estimeaza ca va aduce venituri pentru parteneri de 150 de milioane de euro.

_ * _

Pentru interviuri, alte informatii si solicitari, va rugam contactati:

Andreea Paleologu

Account Director

E: andreea@sagmediateam.com

M: +40732 710 894