KFC si Pizza Hut sprijina organizatia World Vision pentru cea de-a saptea editie a campaniei „Vreau in clasa a noua”

KFC si Pizza Hut sprijina organizatia World Vision pentru cea de-a saptea editie a campaniei „Vreau in clasa a noua”

Bucuresti, 7 octombrie 2014.  In luna octombrie, KFC si Pizza Hut sustin organizatia World Vision Romania prin cea de-a saptea editie a campaniei dedicate programului Vreau in clasa a noua”.  Prin acest proiect de strangere de fonduri sunt sustinuti copiii din mediul rural din Romania, pentru a-si continua studiile la liceu. Din fondurile colectate, organizatia World Vision Romania va oferi burse pentru 70 de copii cu dificultati materiale din judetele Vaslui, Dolj, Valcea si Ialomita. Pana pe 31 octombrie, urnele “Vreau in clasa a noua” sunt amplasate in toate restaurantele KFC si Pizza Hut din tara, pentru oricine isi doreste sa contribuie, indiferent de suma donata si fara a fi nevoit sa cumpere ceva.

„Liceul este o perioada a provocarilor chiar si in absenta problemelor materiale. Este o etapa a vietii care ne formeaza si care are un impact major in evolutia noastra. In multe zone rurale din Romania, dificultatile intampinate de copii depasesc cu mult problemele unui adolescent obisnuit. De sapte ani, ne straduim sa jucam un rol in viata acestor copii, sa ii ajutam sa mearga la scoala, sa aiba un viitor si sa lupte pentru el. Clientii nostri ne-au fost alaturi in fiecare an si impreuna am strans fonduri de peste 240.000 de euro in primii sase ani ai campaniei. Doar asa, peste 620 de copii au putut merge la scoala. Speram ca anul acesta sa depasim un sfert de milion de euro pentru primii sapte ani ai campaniei, mai ales ca ne-am propus sa sustinem un numar mai mare de copii decat in anii precedenti”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC si Pizza Hut Romania.

„Programul Vreau in clasa a noua este unul foarte important pentru organizatia World Vision Romania pentru ca el combate abandonul scolar in mediul rural, din pacate un fenomen de amploare astazi.  De sapte ani, KFC si Pizza Hut Romania sunt alaturi de noi in acest program si ne arata astfel ca educatia copiilor din zonele defavorizate este la fel de importanta pentru ei cat este si pentru noi. Le multumim din suflet pentru sprijinul acordat, atat lor, cat si clientilor care aleg sa sprijine acest proiect an de an si sa ajute la transformarea vietilor copiilor nevoiasi de la sat. Datorita acestui program, in 6 ani de zile, 947 de tineri au reusit sa-si completeze studiile liceale. Ne mandrim de fiecare data cu rezultatele lor, care ne incurajeaza sa continuam sa-i sustinem – procentul de promovabilitate la bacalaureat al absolventilor nostri a fost si in acest an superior celui national, iar 69% dintre ei au fost admisi la facultate.

Pana in prezent, 947 de copii cu o situatie materiala precara au terminat liceul datorita programului Vreau in clasa a noua, multi dintre ei si-au continuat studiile la universitate si sunt astazi tineri capabili, care au incredere in ei insisi si stiu ce isi doresc de la viitor, pentru ca au inteles ca prin propria perseverenta si prin ajutorul semenilor, visele lor se pot transforma in realitate”, declara Oana Serban, PR & Communication Manager World Vision Romania.

In prezent, in cadrul proiectului „Vreau in clasa a noua” sunt inscrisi 154 de copii. Din fondurile care vor fi stranse de KFC si Pizza Hut in luna octombrie, World Vision Romania isi propune sa sprijine 70 de copii inscrisi in program, cu 20 de copii mai multi decat in 2013, datorita rezultatelor peste asteptari ale campaniei precedente.

Pentru cel de-al doilea an consecutiv, Dani Otil este ambasadorul proiectului, sustinand campania de strangere de fonduri.


Copiii implicati in cadrul programului „Vreau in clasa a noua” sunt selectati in functie de situatia financiara a familiei din care provin, de rezultatele scolare si de dorinta lor de a merge la scoala. In timpul liceului, acestia beneficiaza de o bursa lunara care le acopera cheltuielile necesare pentru a-si continua studiile.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

*****

Despre KFC

KFC este cel mai popular lant de restaurante specializat in produse din carne de pui din lume si face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanturi de restaurante si unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reteta Originala®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe gratar Kentucky si Crispy Strips, Aripioare Picante si sandvisuri de pui proaspat preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienti in 109 tari.

In Romania, lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network KFC si numara 51 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza si un restaurant la Chisinau, Republica Moldova.


Despre Pizza Hut

Pizza Hut, lantul de restaurante cu un concept casual, opereaza pe piata romaneasca din 1994 sub contract de masterfranciza acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit in Romania in 1994, odata cu deschiderea primei locatii din Calea Dorobantilor, iar in prezent detine opt restaurante in Bucuresti, doua in Cluj si cate unul in Iasi, Constanta, Ploiesti si Timisoara. Mai multe detalii puteti afla pe www.pizzahut.ro si pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.

Pizza Hut este singura companie producatoare de pizza ce a fost nominalizata in Top 10 francize in 2009 de catre Revista Entrepreneur. Compania a inceput acum 50 de ani in Wichita, Kansas, iar in prezent detine peste 13.300 de restaurante in mai mult de 90 de tari. Pizza Hut este subsidiara a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel international.

 

Despre World Vision Romania

World Vision este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare comunitara si advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile rurale, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii. Inspirata de valori crestine, fundatia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.

World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de tari din intreaga lume. In 23 de ani de prezenta in Romania am desfasurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii si adulti, in 394 de comunitati din 8 judete.

World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea, in comunitatile rurale unde este prezenta, desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducerea abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la conditii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.

Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati: 

Raluca Stoica

Media Associate, Corporate Division, Golin Bucuresti

Email: rstoica@golin.com

Tel: 0742.100.625