Perceptia romanilor privind activitatea directorilor de companii pe retelele de socializare este dominata de prezenta acestor lideri in presa online. Astfel, 64% dintre respondentii la studiul „The social CEO” derulat de EY Romania declara ca profilul „social” al unui CEO este marcat de ceea ce scrie presa online despre acesta, 50% declara ca reprezentative sunt postarile CEO-ului pe website-ul companiei pe care o conduce si abia 47% dintre respondenti indica postarile de pe retelele sociale ca fiind cele care construiesc profilul „social” al liderilor de companii.
Peste jumatate dintre liderii de companii din Romania sunt prezenti pe retele de socializare, iar cea mai populara retea pentru acestia este LinkedIN (67% dintre respondenti), urmata de Facebook (61%) si, la o distanta considerabila, Twitter (16%).
Totusi, 44% dintre respondenti declara ca CEO-ul companiei unde lucreaza posteaza rar pe retelele de socializare – o data la cateva luni, in timp ce 29% afirma ca au un CEO foarte activ, care posteaza o data sau de doua ori pe saptamana pe aceste retele.
Continutul postat de liderii de companii pe retelele de socializare pare credibil doar pentru 14% dintre respondenti. In schimb, ei acorda credibilitate intr-un numar mai mare comentariilor CEO-ului citate de media online (38%) si postarilor CEO-ului pe website-ul companiei (35%). Printre audientele principale pentru postarile CEO-ului pe retelele de socializare, cei mai multi respondenti au enumerat clientii (74%), investitorii (44%), publicul general (43%) si proprii angajati (43%).
61% dintre respondenti declara ca liderii companiei unde lucreaza posteaza in principal continut de business sau specific industriei in care lucreaza pe retelele de socializare, 48% afirma ca CEO-ul posteaza informatii despre companie si doar 33% declara ca posteaza continut despre leadership.
Peste jumatate dintre respondenti declara ca CEO-ul companiei unde lucreaza isi administreaza personal conturile de pe retelele sociale.
Mai multe detalii aici: http://comunicate.mediafax.biz/UploadedFiles/10457/pdf/1.pdf