Un smart shop este un magazin in care digitalul este omniprezent si le ofera clientilor de servicii telecom o abordare mai personalizata decat oricand si o experienta de cumparare nemaiintalnita. Romania este prima tara in care Grupul Orange lanseaza acest concept revolutionar, in Cluj Napoca pe Bd. 21 Decembrie 1989, si isi asteapta vizitatorii incepand din 20 martie. Orange Romania este una dintre filialele Grupului Orange care au in palmares numeroase lansari in premiera, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice international, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV.
Designul smart shop-ului a fost dezvoltat pentru a incuraja dialogul si pentru a-i invita pe clienti sa descopere cele patru zone principale ale magazinului, ce reflecta diferite medii in care folosim tehnologia: acasa, la birou, pentru divertisment si fitness. Smart shop este in intregime digital, gandit pentru a le oferi clientilor raspuns la asteptarile pe care le au atunci cand ajung in magazin: timp redus pentru solutionarea cerintelor, o abordare personalizata a ofertelor si solutii pentru petrecerea cat mai placuta a timpului de asteptare. Clientii primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmari ofertele pe 18 ecrane interioare si pe un videowall, precum si pe telefoanele si tabletele expuse, iar contractele se semneaza in format electronic.
„Strategia noastra pentru urmatorii 5 ani, „Essentials2020”, este construita in jurul clientului si dorintei de a-l conecta cu ceea ce este esential pentru el, prin intermediul unei experiente incomparabile. Vom continua in acelasi ritm sustinut, cu planuri de a investi aproape o jumatate de miliard de euro pana la sfarsitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustreaza aceasta strategie. Le propunem clientilor un spatiu inovator si o calatorie digitala completa, in care sa poata descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce in viata de zi cu zi.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.
Masa digitala este o alta inovatie, prin care clientii persoane fizice isi pot configura propriul abonament, alegand serviciile si resursele pe care le considera potrivite. La Orange shop, clienti pot testa un numar impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth si MyKronoz, cele mai noi casti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum si boxe Logitech, Sony si Samsung. Clientii beneficiaza de zone special amenajate in care pot discuta cu reprezentanti de vanzari dedicati despre solutii personalizate pentru afacerile lor.
Orange shop din Bd. 21 Decembrie este vizitat de aproximativ 1200 de clienti in fiecare zi. Incepand de astazi, ei sunt asteptati sa descopere un nou concept de magazin, care sa le aduca o experienta de cumparare cu totul surprinzatoare cu ajutorul lumii digitale.
Sursa: www.orange.ro