3 000 000 de vehicule Dacia vandute din 2004!

3 000 000 de vehicule Dacia vandute din 2004!

Marti, 14 octombrie, la standul Dacia din cadrul Salonului Auto de la Paris, un client spaniol a primit din partea lui Nicolas Wertans, Directorul de Vanzari al Grupului Renault la nivel mondial, cheile masinii sale, un model Dacia Sandero Stepway. Si nu orice vehicul, ci modelul Dacia cu numarul 3 000 000 vandut din anul 2004 si pana in prezent.

„Cu 3 milioane de vehicule vandute in mai putin de 10 ani, Dacia este un caz unic in universul auto mondial, a declarat Nicolas Wertans, Director de Vanzari al Grupului Renault la nivel mondial. Marca Dacia a creat si a intretinut un puternic climat de incredere si de proximitate cu clientii sai, totul datorita unei promisiuni simple si clare care raspunde intocmai asteptarilor unei clientele aflate in cautarea unor vehicule fiabile, sigure, cu echipamente si prestatii moderne la preturi accesibile”.

Dacia : o poveste de succes

2014 se anunta din nou un an excelent pentru Dacia, in contextul in care vanzarile marcii progreseaza cu 24,4% pe primul semestru.

De altfel, Dacia – marca ce ofera cea mai tanara gama de modele din piata auto mondiala – inregistreaza o crestere a rezultatelor in toate tarile din Europa. In aceasta zona geografica, cresterea vanzarilor este de 36,2% pe primul semestru al anului in curs.

In bazinul mediteranean, Dacia a reusit sa creasca in cota de piata in toate tarile din regiune, in ciuda unor contexte economice mai putin favorabile.

In concluzie, marca Dacia continua sa se dezvolte iar, ca element de noutate, va incepe sa fie comercializata si pe piata din Israel inainte de sfarsitul anului, aceasta dupa ce in 2013 s-a lansat cu succes in alte 6 tari: Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru si Malta.

Dacia : mai mult decat o marca, o comunitate in continua expansiune

Dincolo de succesul sau comercial incontestabil, Dacia a stiut sa adune in jurul ei numerosi clienti care s-au regasit in conceptul de „smart buy” promovat de marca la nivel international.

In numeroase tari, clientii se aduna pentru a schimba pareri dar si pentru ca impartasesc valorile promovate de marca: spiritul liber, simplitatea si generozitatea.

Aceste evenimente iau din ce in ce mai multa amploare si se transforma, cu fiecare an, in adevarate momente de convivialitate ce creeaza o legatura puternica intre clienti si marca.

In ceea ce priveste retelele sociale, Dacia a reusit deja sa stranga peste 2 milioane de fani pe Facebook in doar 4 ani.

Despre Automobile Dacia

Dacia este principalul producator de automobile din Romania.

Obiectivul Dacia este acela de a produce o gama de vehicule robuste, fiabile si accesibile pentru clientii romani si straini, la standarde de calitate Renault.

Calitatea produselor Dacia este recunoscuta la nivel international. In cadrul sondajelor realizate de institute si publicatii de specialitate, clientii Dacia se declara foarte satisfacuti in legatura cu calitatea masinilor Dacia.

Dacia este a doua marca a Grupului Renault.