Start-up-ul ceh GLAMI, prezent pe piata din Romania din 2017, a inregistrat o crestere de 125% a veniturilor la sfarsitul lui 2019 pe piata locala, Romania trecand pe locul 2 in topul celor 15 tari in care este prezent. Anul acesta, GLAMI tinteste o crestere anuala de peste 45% in venituri pentru parteneri, comparativ cu anul anterior.
Pana la sfarsitul lui 2019, GLAMI.ro a adus venituri de peste 160 de milioane de lei partenerilor de pe piata locala, potentate si de vanzarile din perioada sarbatorilor de iarna 2019, cu 60% mai mari fata de 2018.
GLAMI are la acest moment peste 250 de parteneri activi inregistrati pe platforma si peste un milion de produse listate, de la 25 de magazine partenere la data lansarii, in iunie 2017, cresterea la nivel de numar de parteneri fiind de 80% de la an la an.
Rezultatele vin ca urmare a functionalitatilor noi implementate, inclusiv cele de pe parcursul lui 2019, la nivelul platformei GLAMI.ro, printre care cautarea folosind imagini, cea care a dus la rezultate peste asteptari in ceea ce priveste traficul antrenat catre parteneri.
In plus, pana la sfarsitul primului trimestru al acestui an, va fi data spre folosinta utilizatorilor si functia GLAMI reviews, iar update-uri la nivelul platformei, precum video-uri de prezentare in stil augmented reality (AR), pe langa tool-urile de inteligenta artificiala (AI) deja utilizate, sunt luate in calcul de echipa de dezvoltatori.
Ioana Oprea, Marketing Manager GLAMI Romania: “Vom lansa sectiunea de Reviews in februarie-martie 2020 si credem ca va fi de un real ajutor pentru utilizatorii nostri. Vrem sa construim o comunitate de incredere in jurul partenerilor nostri si cu aceasta optiune vrem sa facem disponibila parerea cumparatorilor despre anumite produse sau magazine. Asta va duce la o crestere a vanzarilor, precum si la o comunicare mult mai transparenta.”
Elena Cobianu, Business Development Manager GLAMI Romania: “Cresterea GLAMI este legata si de trendurile din piata si este vizibila in noile tehnologii adoptate de industria e-commerce: chatbots, inteligenta artificiala, AR, precum si de imbunatatirile facute in logistica si livrari.”
Robert Johnson, Country Manager GLAMI Romania: “Focusul principal pentru echipa GLAMI Romania in 2020 este mentinerea tendintei de crestere pentru partenerii nostri actuali, pe langa aducerea pe platforma GLAMI a celor cateva magazine mari ramase, astfel incat sa oferim cumparatorilor o destinatie completa de shopping.”
GLAMI, cel mai mare motor de cautare online de moda
GLAMI a fost recunoscut oficial drept cel mai mare motor de cautare online de moda, in cadrul ceremoniei Deloitte’s Technology Fast 50 2019. Intre 2015 si 2018, GLAMI a inregistrat o crestere a veniturilor de 820% .
Companiile trebuie sa indeplineasca o serie de criterii care ar trebui considerate adecvate pentru clasamentul principal Fast 50, respectiv sa aiba un venit operational de cel putin 50.000 € pe an (2015, 2016, 2017) si de cel putin 100.000 € (2018), sa detina tehnologii proprii vandute clientilor si sediul central intr-o tara din Europa Centrala.
Pentru interviuri, alte informatii si solicitari, va rugam contactati:
Andreea Paleologu
Brand & PR Specialist
E: andreea.paleologu@glami.ro
M: +40732 710 894