Optical Network, cea mai mare companie din piata de optica medicala din Romania, a inregistrat in 2013 o crestere a cifrei de afaceri cu 37% comparativ cu anul 2012, in special datorita cresterii numarului de magazine din reteaua proprie OPTIblu.
Optical Network, cea mai mare companie din piata de optica medicala din Romania, a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 24,5 milioane lei. Cresterea afacerilor a fost semnificativa atat pe divizia de retail (+41%) cat si pe divizia de distributie (+11%)
„Rezultatele anului 2013 valideaza deciziile strategice luate in ultimii 3 ani de criza, cand in ciuda dificultatilor economice majore prin care trecea piata de retail din Romania, Optical Network a investit permanent in dezvoltarea business-ului. Astfel in cursul anului 2012 Optical Network a achizitionat reteaua de magazine de optica Sover, rebranding-ul si integrarea cu succes a acestora in cadrul retelei Optiblu finalizandu-se la inceputul anului 2013. In plus, au fost deschise magazine in locatii noi in timp ce altele au intrat in proces de renovare si modernizare. In ceea ce priveste activitatea diviziei de distributie, aceasta s-a dezvoltat prin extinderea portofoliului de marci promovate si distributie in Romania cu marci precum Max Mara, Hugo Boss, Carrera, Tommy Hilfiger, Pierre Cardin, Cacharel, etc. Nu in ultimul rand, in anul 2013 magazinele noastre au fost incluse in reteaua mondiala de magazine acreditate sa comercializeze marci exclusiviste precum Cartier, Bulgari, Dior si Gucci, completand astfel portofoliul de marci premium precum Lindberg, Mykita, Silhouette, Fendi si Tom Ford, care erau deja comercializate de catre reteaua Optiblu. Pentru anul 2014 ne propunem o crestere de 15%-20% a cifrei de afaceri sustinuta atat de activitatea de retail cat si de cea de promovare si distributie. In vederea realizarii acestor obiective avem in derulare investitii semnificative in modernizarea sistemului IT, in programe de training si pregatire a angajatilor nostri, in actiuni de marketing, darsi in dezvoltarea capacitatilor de deservire a pietei. In primul trimestru al anului 2014, am avut o cifra de afaceri de 7,8 milioane lei versus 5,5 milioane lei obtinuti in aceeasi perioada a anului trecut.” a declarat Raluca Cimpianu, director executiv Optical Network.
Conceptul OPTIblu a luat nastere in toamna anului 2004. Pe parcursul unui singur an, OPTIblu se transformase dintr-o extensie a marcii Sensiblu, intr-o retea de magazine cu o strategie de marketing proprie, adaptata la cererile unei piete distincte, din ce in ce mai complexe.
Extinderea retelei a continuat si s-a accelerat in urmatorii ani, astfel ca in prezent numarul magazinelor a ajuns la 14 in Bucuresti si 10 in restul tarii.